5 okt. 2009

Som vanligt har alla goda ting ett slut, och i det här fallet är detta slutet på ett lov och början på en nya termin på ISI! Nya lärare, kanske tom nya klasskamrater och en Emma som tvingas upp gräsligt tidigt på morgonen för att inleda sin morgonklass! Stackare!

Idag har det knarkats Incubus som är lika bra som alltid om inte bättre. Det har även spelats gitarr från och till hela dagen och jag känner att jag nu äntligen börjar kunna forma fingrarna till de där, lite mer omöjliga ackorden. Men bara lite :P Jag vill ju verkligen kunna spela! Så jag jobbar på att lägga till lite låtar i min onekligen korta repertoar U__Ub

Det blev ingen engelsk lektion idag, så det blir ingen klippning imorgon, vilket kanske var lika bra. Får se hur jag gör med det :) Om jag hade varit i Sverige tror jag inte jag hade brytt mig, men att som kvinna ha kill-kort hår i Japan? Hmmm jag vet inte :/ 18-åringen mailade igen. Jag vetifan om jag ska svara eller inte. Sure man ska inte bergränsa sig själv men kan det verkligen komma något bra ur det där?

Imorgon ska man då alltså upp klockan 6 på morgonen. Tur att Emma joinar mig i mina morgonplågor from nu, för jag är inte alldeles säker på att jag kommer kunna komma ur sängen alls :P skitbra (Y)

Och nu har Gossip Girl (säsong 3) laddat lite mer så nu överger jag bloggen med det här:




There's something about the look in your eyes
Something I noticed when the light was just right
It reminded me twice that I was alive
And it reminded me that you're so worth the fight

My biggest fear will be the rescue of me
Strange how it turns out that way, yeah

Could you show me dear... Something I've not seen?
Something infinitely interesting
Could you show me dear... Something I've not seen?
Something infinitely interesting

Theres something about the way you move
I see your mouth in slow motion when you sing
More subtle than something someone contrives
Your movements echo that I have seen the real thing

Your biggest fear will be the rescue of you
Strange how it turns out that way, yeah

Could you show me dear... Something I've not seen?
Something infinitely interesting
Could you show me dear... Something I've not seen?
Something infinitely interesting



Riktigt, riktigt bra!

Inga kommentarer: